Contributie 2011

Word lid al vanaf € 7,50! Vind hier informatie over o.a. de voordelen van het KVN lidmaatschap.
Glenn Baeten

Re: Contributie 2011

Berichtdoor Glenn Baeten » Do Dec 22, 2011 21:07

Heej Karin,

Ik had het ook via mail gestuurd, maar bij deze ook op het forum dan :P
Ik heb net de betaling verzonden en zal één dezer dagen bij jullie aankomen!

Bedankt!

Grz Glenn
Chamaeleo Calyptratus 1.0 (Tito)

Glenn Baeten

Berichtdoor Glenn Baeten » Wo Dec 28, 2011 15:21

Heb zojuist de ledenpas ontvangen!
Dankjulliewel!
Chamaeleo Calyptratus 1.0 (Tito)

Louis-Philippe

Berichtdoor Louis-Philippe » Do Dec 29, 2011 21:10

Hier is de ledenpas ook goed aangekomen, dank je wel :)

Mario Vermunt

Berichtdoor Mario Vermunt » Wo Jan 04, 2012 21:09

Ik ben 1 van de weinigen die heeft opgezegd, blijf overigens wel gewoon af en toe het forum bezoeken hoor en blijf ook zeker kameleons houden.
Ook niet voor het geld want is heel netjes dat het al jaren niet verhoogd wordt, daar hoef je het ook niet voor te laten

Vroeger was de vereniging meer een studiegroep, het bestuderen van kameleons om vooruitgang te boeken.
Ook wat mot gehad dat ik mijn (zeldzamere soorten) niet mocht aanbieden (van een meerderheid van het bestuur), wat overigens wel mag nu, dus dat is wel ok.

Vervolgens ook (via een meerderheid van het bestuur, dus niet allemaal) begrepen dat artikelen over Furcifer Campani of Furcifer Minor niet gewenst zijn in het clubblad. Dat vind ik juist zo erg jammer, juist het delen van ervaringen met zeldzamer gehouden soorten is zo mooi om van elkaar te leren om voorruitgang te boeken.

Tevens is mijn winnende foto met een Furcifer Minor nooit op de homepage gezet, omdat het een minor is?
Komt ie wel in het boekje?

Het is wel een hele gezellige vereniging.

Groetjes,
Mario
C.Parsonii 2.3
F. Minor 4.6
T.Hermanii 5.8

Nosy faly, ambilobe en nosy be true blue nakweek

Guido Rulof
Lid
Lid

Berichtdoor Guido Rulof » Wo Jan 04, 2012 21:24

Bedankt voor de lovende woorden Mario.

Wat jij aanhaalde over vroeger, dat was een heel klein select groepje dat zelf veel moest uitvinden. Onze hobby stond destijds in de kinderschoenen en informatie via het internet was er niet. Het uitwisselen van nieuwtjes (binnen een selecte groep) gebeurd nog steeds.

Tijden veranderen, zeker voor een vereniging. Om met die veranderingen zodanig mee te gaan dat je als vereniging overeind blijft en nog iets te bieden hebt, valt niet mee. Ik mag gerust zeggen dat ons dat prima gelukt is. Wij doen nog steeds erg goed werk.. en dan is het leuk om te lezen dat dit ook gezien wordt..

Terug naar “KVN Lidmaatschap”