Update jan 2015

Mededelingen over en van de Kameleon Vereniging Nederland.
Mario Jungmann
Voorzitter
Voorzitter

Update jan 2015

Berichtdoor Mario Jungmann » Wo Jan 28, 2015 22:44

Hallo allemaal,

Hier een update vanuit het bestuur. Eind aankomende maand wordt de eerste bestuursvergadering gehouden en komen we voor de eerste keer bij elkaar. Tijdens deze bijeenkomst zullen de meeste aspirant bestuursleden en geïnteresseerde voor het eerst kennis met elkaar maken en zullen we trachten de functies en taken te verdelen. Wanneer iedereen een goed gevoel heeft bij de functies en taken zal het nieuwe bestuur zich officieel verkiesbaar stellen en zullen we in de maand maart een algemene ledenvergadering uitroepen en plannen. Na deze vergadering kunnen we gaan starten met de nieuwe KVN.

Ook zullen we in de tussentijd een aantal enquêtes/polls gaan houden op het forum en op facebook om van de leden te horen wat ze belangrijk vinden. De vereniging heeft nu een jaar “op z’n gat gelegen” en door een te kort aan actieve leden zijn er een aantal zaken komen te vervallen o.a. ons clubblad. Dus met deze enquetes/polls willen we graag jullie vragen wat jullie graag zouden zien. Een vereniging is er natuurlijk voor haar leden!

Wanneer de eerste vergadering is geweest, zullen we de notulen natuurlijk posten op ons forum. En als je het leuk lijkt om ook een rol te spelen binnen onze vereniging meld je dan aan via secretaris@de-kvn.nl of voorzitter@de-kvn.nl. Want zonder actieve leden zijn we nergens! En wanneer we een Algemene Leden Vergadering houden hoop ik op een hoge opkomst. We zullen ook trachten de ALV te combineren met een lezing of ander evenement!.

Zo ver deze update.

Gr,

Mario Jungmann

Guido Rulof
Lid
Lid

Re: Update jan 2015

Berichtdoor Guido Rulof » Ma Apr 20, 2015 17:01

Deze vergadering heeft inmiddels plaats gevonden?
We zijn al weer wat maandjes verder en ik ben benieuwd wat er met de club staat te gebeuren.

Mocht het zo verder gaan, heb ik alvast een opmerking over dit forum, althans de vormgeving.
Het ligt waarschijnlijk aan mij maar ik vindt het huidige forum absoluut onoverzichtelijk en onduidelijk. Ik kan niet zien wat de nieuwste, door mij nog ongelezen reacties zijn en moet daarom maar wat er doorheen zoeken. Geen stimulans om regelmatig terug te komen.
Ik ben er niet voor om alles bij het oude te laten maar dit is echt geen verbetering. (in mijn beleving)
Gr Guido

EmielvdS

Berichtdoor EmielvdS » Ma Apr 20, 2015 22:56

Ik ben ook erg benieuwd.

Guido Rulof
Lid
Lid

Berichtdoor Guido Rulof » Do Mei 07, 2015 13:27

Gewoon na 3 weken nog niet 1 reactie van de KVN. Het forum is dus overleden.
Het is toch geen wonder dat mensen hier wegblijven, als zelf het bestuur al niet meer reageert.

Jammer maar ik vrees dat het op dit pad niet alleen gedaan is met het forum maar ook met de vereniging.

Karin van Miert
Vice-voorzitter / Secretaris
Vice-voorzitter / Secretaris

Berichtdoor Karin van Miert » Do Mei 07, 2015 19:43

Guido, jij weet als geen ander dat een vereniging ups en downs kent.
We hebben inmiddels een bestuursvergadering gehad en daarbij zijn de taken wel wat meer verdeeld, alleen de uitwerking daarvan moet nog plaats vinden. Wij bevinden ons allemaal in een drukke fase van ons leven en daarbij moeten er ook veel zaken voor de KVN gedaan worden. Momenteel wordt de ledenadministratie weer druk opgepakt. Er wordt druk copy verzamelt voor ons eerste clubblad en helaas is daardoor het forum momenteel een ondergeschoven kindje.
De layout en andere praktische zaken die het ons als beheerder weer wat makkelijker maken moeten nog worden aangepakt. Daar zijn we ons van bewust en we hopen dat dit zo snel mogelijk uitgevoerd zal worden.
Als er nog mensen zijn die de KVN nog extra willen ondersteunen met hulp bij de website/forum/clubblad en beurzen, dan horen we het graag.

EmielvdS

Berichtdoor EmielvdS » Za Mei 09, 2015 20:11

Goed om te zien dat er nog leven in zit!

Mario Jungmann
Voorzitter
Voorzitter

Berichtdoor Mario Jungmann » Di Mei 12, 2015 20:14

Karin bedankt voor je antwoord.

Ik heb hier nog iets aan toe te voegen.

Met de layout zaken die Guido benoemd ben ik het eens en daar wordt nu aan gewerkt en hopelijk hebben we de "oude" functies snel weer terug (binnen enkelen dagen). Er is een nieuwe template gekozen en daar moeten wat zaken aan en uit worden gezet.

Veel van onze activiteiten die eerst voornamelijk op dit forum plaats vonden zijn verhuisd naar Facebook. Daar is door een paar leden een nieuwe groep aangemaakt met nu ruim 250 leden waar veel informatie wordt uitgewisseld. De groep heet Kameleon Plein.

We hebben een aantal leden bereid gevonden om stukjes te schrijven en zaken uit te zoeken voor ons blad. Deze proberen we deze maand uit te brengen.

Ook hebben we het financiële jaar afgesloten en kunnen we de cijfers rapporteren in ons blad.

Zoals Karin al aangaf kost de ledenadministratie veel tijd.

We proberen zsm een algemene ledenvergadering te plannen om de vereniging voor te zetten en het bestuur te beëdigen.

Als er nog leden zijn die een bestuursfunctie ambiëren horen we dit graag.

Terug naar “Mededelingen”