Melle's free range en het is zeker weten een kerel!

Wendy van der Heeden

Melle's free range en het is zeker weten een kerel!

Berichtdoor Wendy van der Heeden » Di Apr 24, 2012 09:15

Om Melle wat meer ruimte te geven (tot zijn grote huis er is) heb ik een uitloop voor hem gemaakt. Ik heb vanuit zijn terrarium een grote hazelaartak gespannen naar het raam in mijn terra-kamer, vervolgens heb ik een tak van daaruit over de breedte gespannen zodat hij voor het raam kan zitten.

Hij vindt het erg leuk om zo een beetje heen en weer te wandelen. Hij zit graag voor het raam, lekker in het zonnetje en op zo'n meter of 12 hoog. Hij kijkt naar buiten, naar wat hij voorbij ziet komen, naar de vogels en voelt zich blijkbaar goed. Hij zit met relaxkleuren op zijn tak. Als ik niet thuis ben, dan zit hij overigens gewoon in zijn terra hoor. Ik vind het niet verantwoord als ik het niet kan controleren om het zo te laten.

Vanochtend kwam ik naar hem kijken en toen was hij net aan het poepen. Nou dat was het moment om erachter te komen dat Melle keihard een kerel is. Er staken namelijk twee piemeltjes aan weerskanten naar buiten :Y .

Ik moet zeggen dat ik het echt een dier met een enorm karakter vind. Hij is absoluut niet schuw, hij klimt zo op mijn arm, eet en drinkt uit de hand. Een onwijs gave soort! Hier wil ik nog jaaaaren mee verder.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
1.1 Trioceros melleri 'Melle' & 'Nera'
1.0 Chamaeleo calyptratus 'Pascal'

0.1 Trioceros melleri 'Tinke' † 2-6-2013
1.0 Furcifer verrucosus 'Fred' † 23-9-2013

Glenn Hendriks

Re: Melle's free range en het is zeker weten een kerel!

Berichtdoor Glenn Hendriks » Di Apr 24, 2012 09:51

Stoer!

Terug naar “Trioceros melleri”