Mijn eerste Kammie :)

Ruby
Lid
Lid

Re: Mijn eerste Kammie :)

Berichtdoor Ruby » Do Mar 01, 2012 15:18

Ziet er leuk uit! Zou alleen wel in het terra VEEEEEEL meer takken plaatsen, horizontaal, verticaal en van verschillende dikte. Hiermee vergroot je de leefomgeving van je kam en hij traint/ontwikkeld zijn spieren...

Diertje zelf ziet er wel goed uit, mooi ook! Wat voor UV lamp gebruik je?!

Succes ermee!
Groetjes!
Groetjes!

Twan Zoeteweij

Berichtdoor Twan Zoeteweij » Do Mar 01, 2012 20:24

danku :) oke goed dat je het zeg :) ga et gelijk doen was et toch nog wel van plan maar dat het zo noodzakelijk was wist ik niet :) dankje voor de tip:D uhm ik gebruik sinds kort nog maar 2 weken omdat de ouwe lamp kapot was een lamp van JBL Repti Dessert 300 de dierenwinkel houder zij tegen mij dat dit een goede lamp er voor is dus en hij zit er graag onder :) maar ik vond et wel vreemd dat die lamp wit kleurig licht geeft terwijl me ouwe Phillips lamp zelfde als de warmte lamp was maar ik ga er gelijk achter aan achter de takken :)
Don't Get High Of Your Own Suplies :P

Glenn Hendriks

Berichtdoor Glenn Hendriks » Do Mar 01, 2012 20:26

Het is nog wel een heel jong dier ik zou ook weer niet te veel takken plaatsen hierdoor kan hij misschien zijn voer niet vinden.
Mocht je hem met de hand of uit een bakje voeren dan is het natuurlijk weer geen probleem.
Succes.

Twan Zoeteweij

Berichtdoor Twan Zoeteweij » Do Mar 01, 2012 21:14

Glenn Hendriks schreef:Het is nog wel een heel jong dier ik zou ook weer niet te veel takken plaatsen hierdoor kan hij misschien zijn voer niet vinden.
Mocht je hem met de hand of uit een bakje voeren dan is het natuurlijk weer geen probleem.
Succes.

dat is ook weer zo :) ik gooi namelijk iederedag wat krekels in zijn terra dus hij moet er zelf goed naar opzoek :P
ik denk dat het dan inderdaad beter is dat ik ze later er bij doe als hij 5/6 maanden is ik heb namelijk vandaag de kweeker weer gesproken en is vandaag komen kijken en hij denkt dat et een mannetje is :) hij is nu GOED 2,5 MAANDEN ik had mis gerekend de laatste x toen ik hem kreeg was hij nog maar 4 weekjes zij hij dusja vandaar zo mini haha :P maar wel leuk dat hij het goed doet :) en zo snel ziet veranderen :D kan niet w8en tot hij groot en gezond is :D dan komt er zeker nog 1 bij :$

Guido Rulof
Lid
Lid

Berichtdoor Guido Rulof » Za Mar 03, 2012 00:00

Twee dingetjes Twan...

-Ik zou er niet gek van opkijken als Schummie een Schumma blijkt te zijn. Laat jouw kweker daar nog maar eens goed naar kijken.

- Op de eerste foto lijkt het dier iets een dik keeltje te hebben. (kan ook de houding zijn). Hou dat even in de gaten.

Twan Zoeteweij

Berichtdoor Twan Zoeteweij » Zo Mar 04, 2012 01:36

Er komen al heeel lichtjes kleuren door hij is vrij groen en de plekken beginnen al rood achtig te worden de kweker heeft nog eens goed ge keken :) en dik keeltje komt door de foto gelukkig sant dat viel mij ook al op :p

Owja wanneer krijg ik het te gekke kvn logo bij me naam :$ aangezien ik me kvn pasje al heb :D heb direct korvimin en sticky tong besteld in de webshop :) wat is het beste om te doen ?? Om de hoeveel dagen moet ik de miner-all doen en welke dagen of hoeveel de korvimin ?? Of kan dit ook samen tegelijk gegeven worden ??

Guido Rulof
Lid
Lid

Berichtdoor Guido Rulof » Zo Mar 04, 2012 03:49

Die kleuren zeggen niet zo veel. Een vrouwtje kan prachtig kleuren, vooral in haar jeugd.
Hieronder zie je een.....
Afbeelding
Juist, dit is een vrouwtje.. En ze zijn er nog veel bonter.

Twan Zoeteweij

Berichtdoor Twan Zoeteweij » Zo Mar 04, 2012 17:47

Die heeft inderdaad mooie kleuren :o
Dan is et nog even afwachten tot hij nog grooter is :)

Twan Zoeteweij

Berichtdoor Twan Zoeteweij » Wo Apr 04, 2012 13:40

Ik heb poosje niks van me laten horen maar met de kammie gaat het nu supper :) hij is 3 maanden ik wil nu beginnen met de wasmotlarven te geven maar hoe kan het nou beste geven van mijn hand kijkt hij er niet naar ?? Hoe begin je zoiets te geven ?? :@ O-)

Ruby
Lid
Lid

Berichtdoor Ruby » Wo Apr 04, 2012 14:05

Blij te horen dat het goed gaat met je kameleon!
Hmz, mijn kam doet een moord voor wasmotten en het maakt niet uit hoe ik ze geef haha!

Ik voer mijn kameleon alle worm en larv-achtige uit een krekeldoosje wat ik in het terra vastgemaakt heb. Hij schiet ze dan zelf uit het bakje wanneer hij wil.

Haal je hem er wel eens uit?! Ik zet mijn kam ook wel eens op bed en leg dan een paar wasmotten erbij, dan bewegen ze en meestal schiet hij ze dan wel! Leuk om foto's te maken dan ook ;)

Succes!
Groetjes!

Twan Zoeteweij

Berichtdoor Twan Zoeteweij » Wo Apr 04, 2012 14:50

Hhm oke ja ik heb Ze nu op een koffie schoteltje op een tak gezet waar hij meestal zit dus mis dat hij zedan wel schiet
Ja haal hem er 1/2x per week uit zodat hij beetje hand tam kan worden enzo :)
Ik wist trouwens niet dat krekels die larven aan vielen haha er liepen nog 2 krekels maatje 4/5 in de terra die vielen de larfjes direct aan heb ze gelijk er uit gepakt :p rot krekels

Twan Zoeteweij

Berichtdoor Twan Zoeteweij » Di Jun 19, 2012 19:09

Hier weer eens een foto van Schummi, hij is nu bijna 6 maandjes.

Afbeelding

Twan Zoeteweij

Berichtdoor Twan Zoeteweij » Di Jun 19, 2012 19:11

De foto hierboven is van een dag eerder, daarna is hij verveld en heb ik deze foto gemaakt.Afbeelding

Karin van Miert
Vice-voorzitter / Secretaris
Vice-voorzitter / Secretaris

Berichtdoor Karin van Miert » Di Jun 19, 2012 20:49

Ik denk toch dat hij een zij is. Maar verder wel een leuk diertje.

Guido Rulof
Lid
Lid

Berichtdoor Guido Rulof » Di Jun 19, 2012 21:05

Mooi diertje hoor maar misschien moet die goede kweker er nog maar eens naar kijken. Misschien dat hij nu kan zien of het een mannetje of een vrouwtje is. :P

Terug naar “Furcifer pardalis”