Hoeveel soorten kameleons kweken/hebben jullie.

Hier kunt u terecht met uw vragen over kweken met kameleons.

Deze plaats is niet bedoeld om uw vraag en aanbod te plaatsen.
EST

Re: Hoeveel soorten kameleons kweken/hebben jullie.

Berichtdoor EST » Wo Okt 28, 2009 14:06

Eigenlijk zorgen zijn ouders erg goed voor de dieren hoor, maarja echt veel verstand van kameleons hebben ze natuurlijk niet. Tom geeft z'n ouders altijd duidelijke instructies maar je kan zoiets verwachten als je op vakantie gaat dat er iets mis kan gaan als je er zelf niet bij bent. Helaas woon ik nog in Nederland dus kan ook niet steeds heen en weer rijden. Dwergen zijn sowieso moeilijker aan te zien dat er iets mis is omdat ze zo klein zijn, dat zie ik zelf ook niet altijd. 1 is er in ieder geval aan ouderdom gestorven, calyptratus van zo'n 8 jaar oud. Twee weken terug ben ik nog een weekend voor de kameleons gaan zorgen, toen ging het nog goed, het is de afgelopen 2 weken wat mis gegaan. Kan gebeuren, das het risico van lange tijd op vakantie gaan.
"My mind is lost in a world that wasn't made for me."

Chamaeleo calyptratus 2.0.0 †

Trioceros quadricornis quadricornis 1.0.0 †

Rieppeleon brevicaudatus 1.2.0 †

Bastiaan

Berichtdoor Bastiaan » Wo Okt 28, 2009 16:11

Ja zekker jammer.
Wij doen altijd briefjes aan de deur wat me oma en opa moet doen als we op vakantie zijn.
Mis ook handig.
1.0 C. Calyptratus
1.4 Luipaard Gekko
0.2 Baardagaam

EST

Berichtdoor EST » Wo Okt 28, 2009 17:03

Tom heeft onder elk terrarium waar iets in zat neer gezet wat het is en welk formaat het dier is. Ze hebben daar dan een briefje bij welke grootte welke voedseldieren enzo moeten hebben en hoeveel en wanneer ze eten en water moeten hebben.
Daar lag het ook niet aan, het was meer door die schakelaar dat de lampen dag en nacht aan bleven staan. Hierdoor is bij een aantal dieren het ritme verstoord waardoor ze niet meer aten en dronken, stress e.d waardoor ze dood zijn gegaan.
"My mind is lost in a world that wasn't made for me."

Chamaeleo calyptratus 2.0.0 †

Trioceros quadricornis quadricornis 1.0.0 †

Rieppeleon brevicaudatus 1.2.0 †

Terug naar “Kweek”